Dag voor vertrek.

13 juni 2019 - Thuis, Nederland

Vandaag donderdag 13 juni.

Bijna zover en beginnen wij aan ons avontuur.

Nu nog even druk met het verzamelen van spullen die mee moeten.

Door het verzamelen, kom je al aardig in het vakantie gevoel.

Het is nu einde middag, net nog even de weersverwachtingen voor Engeland gezien. Het kan vriezen of dooien... dus weinig over te zeggen. We moeten er maar aan geloven en zien met de dag wel wat het weer voor ons in petto heeft.

We hebben net besloten om Wales te skippen, waar we naar toe wilden gaan ligt een beetje in een uithoek van Wales en te ver om de volgende dag naar Karen en Mark te rijden. In plaats daar van gaan we nu naar Chester, niet al te ver van waar Karen en Mark wonen en Chester is een prachtig plaats.

Van elke plaats waar we zijn ga ik mooie foto’s maken en die per dag met jullie delen. Zo kunnen jullie zien wat en waar we die dag waren.

We zijn klaar met pakken. Net nog een zonnebankje genomen en nu lekker rust in de tent.

Straks eten, douchen en naar bed naar bed zei Duimelot. Morgen vroeg op, auto inladen en naar Erna om mijn haar te laten föhnen. Gaan we tip top op reis. We moeten rond 15:45 uur bij de Ferry in Duinkerke zijn en gaan om 16:00 uur varen om rond 18:00 uur in Dover aan te meren. Voor ons dan 18:00 uur maar in Engeland is het een uur vroeger, dus we hebben een uur langer vakantie haha.

Ik hoop morgenavond weer wat te kunnen schrijven en te posten. Ik kan sws op de boot wat schrijven.

Groetjes van ons,

Branca en Simon

1. Mo en Hans:
    13 juni 2019
    Een hele goede reis en lekker genieten! We kijken uit naar de verhalen en belevenissen .. safe travels 😘
  2. Erna:
    14 juni 2019
    Een hele goede reis, en geniet van jullie vakantie!
    En ik zal je niet te mooi maken, anders moet Simon zo oppassen!🤣
  3. Branca:
    Bedankt allemaal! En je bent gewaarschuwd Erna haha