Laatste dag!

23 september 2018 - Akyarlar, Turkije

We zitten in het vliegtuig en maak off line mijn verslag.

Echt weer een leuke dag gehad. Behalve dat ik een slechte nacht heb gehad, lag om half 5 nog wakker, echt balen hoor! Om 9 uur maakte Siem mij wakker met koffie. Daarna nog de laatste spullen ingepakt en uitgecheckt. De grote koffer in het depot laten zetten en de trolley hebben we meegenomen naar de kamer van Karen en Mark want daar konden we ‘s middags gebruik van maken om te douchen, was wel fijn natuurlijk.

Gezellig samen geluncht en ik vanmiddag nog lekker gezwommen en daarna heerlijk op een lounge bed gelegen en nog even een lekker tukkie gedaan. Om 16 uur zijn we gaan douchen en om even over vijven waren we weer fris en fruitig en klaar voor vertrek. We hadden boven in lobbybar afgesproken en hebben met z’n alle wat gedronken wat overigens super gezellig was.

Om 19:15 stond het busje voor en moesten we weg. Iedereen heeft zo lief afscheid genomen en ons bedankt voor de fantastische week, en wij hun natuurlijk. Iedereen heeft er aan bij gedragen dat het weer een heerlijke vakantie is geworden, veel gelachen, plezier gehad en heel belangrijk... een ieder in zijn waarde gelaten. Elkaar niet geclaimd en gewoon lekker je eigen gangetje gaan. En ‘s Middag bespraken we dan wel wat we eventueel samen ‘s avonds zouden gaan doen en had de een geen zin, dan was dat geen probleem. Dus alles lekker ongedwongen en toch samen.

HOME SWEET HOME!

Het is nu 4:22 uur,  Simon ligt net in bed en ik zit nog even bij te komen. We hadden een half uur vertraging. Bleek een incident te zijn geweest in het vliegtuig, waar doodsbedreiging aan te pas kwam. De piloot heeft ons zelf toegesproken, vond hij wel zo netjes omdat face to face te doen. Hij moest op Bodrum aangifte doen en dat heeft de vertraging veroorzaakt.

BHet weer bleek ook niet mee te zitten, veel wind tegen, dus een langere vlucht dan anders. Hij heeft er een kwartier langer over gedaan, dus viel mee. Wat turbulentie gehad, viel me ook mee.

De vakantie zit er op! We hebben genoten maar zijn ook weer blij thuis te zijn. Een ieder bedankt voor het meelezen en de leuke reacties.

En Mo weer bedankt voor het verzorgen van de post. Zag er gezellig uit zo de kopjes op tafel, mooi stilleven. Slim gedaan hoor! Bedankt meis, dikke kus!

Dag allemaal liefs en kus van ons

1. Mo en Hans:
    23 september 2018
    Welkom thuis! Jullie vakantie was een grote prachtige beleving 🥂👍🏻 Het stilleven was puur ter misleiding haha en de blauwe vlop hangt ingelijst 🤣. Dikke kus 😘
  2. Erna:
    23 september 2018
    Welkom thuis, heerlijk dat jullie het zo fijn hebben gehad!
    Slaap lekker...😘
  3. Wil: